Hoe maak je beleving tastbaar en hoe investeer je in beleving? - Promines
U heeft een bedrijf en wil zich onderscheiden. Tegenwoordig willen bedrijven het verschil maken door een bepaalde beleving toe te voegen. En niets is vager dan BELEVING. Het is niet onmiddellijk tastbaar en aanwijsbaar.
 Dus hoe maak je beleving tastbaar en hoe investeer je in beleving?
 Beleving volgens de definitie is de manier waarop iemand iets ziet en voelt.
40845
post-template-default,single,single-post,postid-40845,single-format-standard,qode-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,capri child-child-ver-1.0.0,capri-ver-1.4, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive

Hoe maak je beleving tastbaar en hoe investeer je in beleving?

U heeft een bedrijf en wil zich onderscheiden.
Tegenwoordig willen  bedrijven het verschil maken door een bepaalde beleving toe te voegen. En niets is vager dan BELEVING. Het is niet onmiddellijk tastbaar en aanwijsbaar.
 Dus hoe maak je beleving tastbaar en hoe investeer je in beleving?
 Beleving volgens de definitie is de manier waarop iemand iets ziet en voelt.

  1. 
De eerste stap om het tastbaar te maken is om de raakpunten te onderzoeken; op welke momenten laat uw bedrijf de klant iets zien en voelen?
  2. Vervolgens geeft u een antwoord op de vraag:
 Dat ‘laten zien en voelen’ wat is dat? Hoe is dat nu? En hoe wilt u eigelijk dat het gaat worden?
  3. Daarna maakt u de balans op. Begin lekker eenvoudig!
    1. 
Je kunt beleving maken met marketing: Strak design, mooie foto’s en sprekende video’s die duidelijk maken dat jouw bedrijf de juiste keuze is.
Wat levert het op? Prospects.
    2. 
Aan de andere kant kunnen mensen jouw bedrijf gaan ervaren. De ervaring die een klant heeft met je bedrijf. Het eind resultaat dat je levert is zo goed en fijn. De klant vergeet jouw bedrijf nooit meer en beveelt het aan.
Wat levert het op? Klanten en klant-tevredenheid.
  4. Opstellen verbeterplan.
 Wanneer u de beleving en wensen in beeld heeft, gaat u kijken wie u kan helpen met het verbeteren van uw beleving. Soms is het goed om het zelf te doen en op andere aspecten zijn externe beter.
  5. Zelf doen of uitbesteden?
 Als u werkzaamheden uitbesteed neem dan wel de investering van de externe op in het rekenmodel. Want ook dat externe bureau moet u het juiste resultaat leveren.
  6. Uitvoeren van dit plan vraagt discipline, geduld en monitoren van de resultaten.

Het mooie van het creëren van beleving is om dit te doen met beleving!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.