E commerce fashion - Promines
In e commerce fashion spelen sociale netwerken en apps een grote rol, aangezien consumenten tegenwoordig vaak op ervaring van andere consumenten af gaan bij het doen van een aankoop.
40832
post-template-default,single,single-post,postid-40832,single-format-standard,qode-core-1.0.1,ajax_fade,page_not_loaded,,capri child-child-ver-1.0.0,capri-ver-1.4, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive

E commerce fashion

Het is tegenwoordig binnen elke branche van groot belang dat je je doelgroep zowel online als offline weet te bereiken, en dit geldt zeker ook voor de fashion industrie. Toch staat e commerce in fashion in de kinderschoenen en blijft de online aanwezigheid vaak nog uit. Grote merken hebben lang het gevoel gehad exclusief te willen blijven en het online publiek daardoor te lang genegeerd. Beetje bij beetje zie je dit veranderen en zie je merken als Chanel en Fendi e-commerce platforms lanceren.

Er worden door fashion brands steeds vaker e-shops opgezet, maar voor een succesvolle e commerce fashion aanpak zullen merken verder moeten gaan dan dat. Consumenten brengen meer en meer tijd online door en verwachten een vloeiende shop ervaring, zowel offline als online. Het is als merk dus belangrijk je e commerce in fashion goed op orde te hebben, om zo je doelgroep naar je toe te trekken.

In e commerce fashion spelen sociale netwerken en apps een grote rol, aangezien consumenten tegenwoordig vaak op ervaring van andere consumenten af gaan bij het doen van een aankoop. Instagram en mode- en lifestyle blogs worden door consumenten gebruikt bij het maken van een keuze en verdienen dus de nodige aandacht in je e commerce fashion aanpak. Het kan lastig zijn om te bepalen hoe je zo effectief mogelijke je e commerce fashion opzet, een e commerce specialist kan je hierbij helpen.

No Comments

Post a Comment